A bajor gyártó az i modellek kínálatának kiterjesztésén, további típusokon már elkezdett dolgozni, de hobbiterepjáró biztosan nincs a tervek között. Sokáig fejlesztették a már bemutatott két elektromos modellt, melyek forradalmi megoldásokat vonultatnak fel.
Az i3-hoz példának okáért a hatótávot kiterjesztő belső égésű motor rendelhető, ráadásul a teljesítménynek sincsenek híján a villanyautók. Az i8 4,4 szekundumos 0–100-as sprintjével hibridként verekszi be magát a sportautók mezőnyébe. Amennyiben a jövőben várható elektromos BMW-kről próbálunk jósolni, az i1 és az i9 jöhet szóba, ugyanis mindeddig ezeket a névtáblákat foglalta le a gyártó.
Az i1 könnyedén lehet városi mini, az i9 esetében pedig méretesebb modellre gondolhatunk. Roland Kowalski, az i3 projektvezetője azt is kikotyogta, hogy i5 néven egy, az i3-nál nagyobb helykínálattal bíró családi autó vagy crossover érkezhet.
Teljesen azonban nem kell lemondanunk az elektromos segítséggel hajtott BMW terepjáró ötletéről, ugyanis az X5 már kacérkodik a hibridséggel, s X5 eDrive néven a szériagyártásig viheti a konstruktőr.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!