Az IS-en alapuló újdonság igazán finom benzines, illetve hibrid hajtásláncokkal lesz elérhető, a külleme pedig különlegesebb nem is lehetne. Jelenleg még koncepció formájában ismerkedhetünk a kupéval, de vélhetően nem fognak jelentősen csendesedni a hullámzó vonalak a szériagyártásig vezető úton, hiszen a Lexus kínálatában nem ritkák a karakteres formák. Az RC hossza 4695, szélessége 1840, magassága 1395, tengelytávja 2730 milliméter.
A front és a hűtőrács tökéletesen illeszkedik a gyártó jelenlegi stílusvilágába, agresszív, mégis fennkölt formákkal operál az új kupé. A fényszórók teljesen ledesek a modern kor követelményeinek megfelelve – a háromszög alakot még a 2012-es detroiti autószalonon bemutatkozott LF-LC tanulmánytól örökölhette. Egyelőre két felnit villantott meg a Lexus, egy kisebb, de izmosabb hatást keltő 18-as, illetve egy 19-es szettet.
Az utasteret négyen foglalhatják el, s a prémiummiliőnek megfelelően fabetétek, valamint a héthüvelykes multimédiás rendszer sem maradhatott ki. Az ülések habtömésének megalkotásához a versenyülésektől ellesett technikát alkalmazta a gyártó.
Ha minden igaz, két hajtáslánccal lesz elérhető az új kupé: az RC 350-et 3,5 literes V6-os erőforrás hajtja, az RC 300h esetében hibrid hajtásláncról szól a fáma egy 2,5 literes benzines, illetve egy elektromotort tartalmaz, 223 lóerővel és ehhez mérten kimondottan szerény, 4,4 liter körüli fogyasztással.
Jövőre már a kereskedésekbe is megérkezhet az újdonság, amely felpezsdíti a japán prémiummárka unalmasnak eddig sem nevezhető kínálatát.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!