A piac szempontjából nagyon érdekesek a hivatalos bejelentésre váró, egyes források szerint 2014 év végén érkező négyhengeres benzines és dízel „alap” Macan modellek. Ezeket rengetegen alig várják, és bár hiába nem lesznek annyira beléjük kódolva a Porsche-gének, mint az izmos testvérekbe, a racionalitás mellettük szól, és segítségükkel a Porsche akár meg is duplázhatja eladásait. A hazai sajtótájékoztatón pedig megtudtunk néhány nagyon is fontos információt velük kapcsolatban, amikről még az amerikai premieren sem volt szó: a leghívogatóbb, hogy nettó 11 (bruttó 14) millió forintos alapárról szól a fáma, ami azt jelenti, hogy a kínálat legolcsóbb Porsche-modelljeit lesz szerencsénk tisztelni személyükben
És ha minden igaz, az Auditól kölcsönzött, s némileg átdolgozott kétliteres négyhengeres erőforrások még a dízelmodell esetében is átlépik a 200 lóerőt, a benzines kivitel pedig kicsivel több, mint 230 lóerő leadására lesz majd képes. Hívogató adatok ezek, és megérheti várni rájuk, ám ha már Porschéről van szó, mi biztosan a két izmos V6-os benzines között vacillálnánk...
Az első Macanok várhatóan 2014 áprilisában érkeznek meg Magyarországra, ám aki a Porsche új modelljének megvásárlásán töri a fejét, nem árt sietnie a rendeléssel, az autó hazai kvótája ugyanis a komoly érdeklődés ismeretében hamar kifogyhat, ami akár a kellemesnél hosszabb várakozási időket jelenthet. Egy pedig biztos: már látatlanban is borítékolható a Macan sikere, a négyhengeresek pedig ezt a többszörösére emelik majd.
A Porsche büszkeségét megvásárolva persze nem a kategória legpraktikusabb és legtágasabb képviselőjét kapjuk meg, ám stílusban és dinamikában az újdonságnak nem lesz párja a szegmensben. Az autó megérkezéséig és a motorpaletta bővüléséig a Macan németországi konfigurátorával tölthetnek el kedves perceket.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!