„Meg akarom csinálni” – ez a mondat hangzott el Biermann szájából, mely sokak számára adott okot bizakodásra, de aztán gyorsan lehűtötte a kedélyeket az elnök. Még sosem volt M7-es BMW, és úgy tűnik, hogy egy darabig nem is lesz, hiába a szándék. Létezik egy alternatíva az M7-re, amely nem más, mint a bajor gyártó modelljeire specializálódott Alpina egyik alkotása: a B7 jelű luxusjármű a 750i dupla turbós, négyliteres, 450 lóerős motorjának alapjaira építkezve 533 tagú ménest bocsát gazdája rendelkezésére.
Ezekkel a számokkal a tuningcég autója már könnyedén versenybe szállhat a konkurens gyártók hasonlóan sportos óriásszedánjaival: a Mercedes S63 AMG-vel, illetve az Audi S8-cal. „Nagyon szeretnék a piacnak ebben a szegmensében versenyezni, hiszen a lehetőség ott van, hogy pénzt csináljunk belőle. Az M7 másfajta autó lenne, mint az Alpina B7, nem egymással versengenének” – fejtette ki Albert Biermann. De sajnos ezek csak álmok, még egy darabig nem várhatjuk a gyári sporthetest.
„Nagyon sok csodálatos dolgot lehetne véghezvinni végtelen mennyiségű pénzből” – világított rá a vezető arra a tényre, hogy bár a piac nyitott lenne az M7-re, az M divízió forrásait más modellekre kell összpontosítaniuk, melyek még sikeresebbek lehetnek. Ilyen feladat például a következő generációs M5-M6 páros összkerékhajtású hajtásláncának kifejlesztése és egy lehetséges M variáns a 3-as GT-ből, mely 2016 környékén mutatkozhat be.
A BMW az X sorozat M tagjainak számát sem tervezi tovább növelni, viszont könnyen lehet, hogy a nemrégiben életre hívott M Performance kúráját megkaphatják a kisebb terepesek – az X3 és az X1 – és a hamarosan bemutatkozó X4. A 7-es sorozat sportos verziójára még várnunk kell tehát, azonban addig olyan finomságok kipróbálásának nézünk elébe, mint az új M3-M4 páros.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!