A BMW vezető marketingese, Ian Robertson azt mondta, lenyűgözte a kooperáció sikeressége, a közös munka sebessége és minősége.
A két gyártó hatalmas lépéseket tesz az akkumulátorok kapacitásának és a hatékonyságának javításában. Kétségtelen, hogy az együtt elért fejlesztések még vonzóbbá tehetik az elektromos autózást. Érdekesség, hogy a fejlesztői csoportok előrehaladást értek el a hidrogénüzemű autózásban is, de ez a technológia továbbra sem élvez elsőbbséget a gyártás során fellépő infrastrukturális problémák miatt.
A fűszer a beszámolóban egy közös sportkocsi megemlítése volt, ám erre még sokat kell várni. Spekulációk a Toyota GT86-os modellt veszik alapul, de Robertson rámutatott, hogy a „sportprojekt” még messze van.
A Toyota–BMW együttműködés más téren is tetten érhető: az Autó Pult nemrégiben be is számolt az első BMW dízellel hajtott Toyotáról, a 2014-től kapható, Törökországban összeszerelt 110 lóerős turbódízel motoros Toyota Versóról.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!