A gyönyörű arányokkal és a tradíciókat őrző részletekkel megáldott kupé csak egy a három tanulmányautóból, amelyek szép sorban fednek fel újabb részleteket a közeljövőben várható Volvókról. Addig is a gyártó megszellőztetett egy fényképet a koncepciót bemutató videóból, és mellékelt hozzá két vázlatrajzot. A képek és az elnevezés is arra utal, hogy a legújabb formairányzattal majd elsőként büszkélkedő vadonatúj XC90 részleteit vetítik előre az XC Concepttel.
A képeken látható kétajtós kivitelezés természetesen nem lesz majd a szériagyártású suv sajátja. Feltételezhető azonban, hogy az első és hátsó lámpák, a hangsúlyos kerékjárati ívek, az egységes hűtőmaszk és a jellegzetes nappali menetfény változtatások nélkül kerül majd az XC90-be, mint ahogy a mára jellegzetessé váló hátrafelé keskenyedő felső karosszéria, amely az oly jellegzetes vállakat adja a hátsó kerékjárati ívek fölé.
A Volvo a vadonatúj négyhengeres motorcsaláddal már meg is indította a paletta teljes hajtásláncbeli nemzedékváltását, jövőre pedig az XC90-nel megkezdődik a Volvo-mércével forradalmian új formanyelv bevezetése is.
A Concept XC-ben dolgozó erőforrásról egyelőre semmit nem tudunk, ám feltehetően a Coupé Concept hajtásláncát találhatjuk alatta, amellyel rendkívüli dinamikát alacsony fogyasztás és emisszió mellett értek el a mérnökök.
Nem kell sokat várni, január 13-án minden részlet kiderül a Concept XC-ről. A kérdés már csak az, hogy az eddig csak emlegetett harmadik tanulmányautó milyen formával fog elkápráztatni minket.
A Volvo nem csak botoxinjekciót adott az öregedő márkaarculatnak, szívátültetést és teljes plasztikázást hajt végre, amelyek a közönség reakciói alapján rendkívül jól sikerülnek. Az egyetlen üröm az örömben, hogy a motorpalettáról szép csendben eltűnnek a volvózással egybeforrt, jellegzetes hangú öt- és hathengeres motorok.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!