A kétféle stílus valójában csak külsőség, hiszen mindössze a lökhárítókban, valamint a betétek színeiben tér el a két verzió, de a különbség jól látható és markáns. Érdekes adat különben, hogy két, kizárólag összkerekes Yetiket forgalmazó országot Svájc, majd Magyarország követi a 4×4 hajtással megrendelt modellek arányában: a Yetik mintegy 64 százaléka összkerékhajtással kel el itthon, noha ebben nagy szerepet játszanak a tenderek.
A megnyert pályázatok révén a forgalmazó szerint ismertebb is lett a modell: egyre több magánszemély választja az immáron második generációs Haldex összkerékhajtási rendszerrel elérhető típust. A trendeknek megfelelően a friss orron feláras bixenon fényszóró és ledes menetfény kapott helyet, a belbecs pedig egyebek között parkolóautomatával, a Skodánál elsőként tolatókamerával és kulcs nélküli rendszerrel fejlődött, ezek kivétel nélkül opciós tételek.
A frissített Yeti a már korábbról ismerős TSI és TDI motorokkal folytatja utazását, a vásárlók pedig akár a sok-sok finomsággal szolgáló Laurin & Klement kiadást is választhatják. A forgalmazó a benzinesekre most 300 ezer forintos kedvezményt biztosít, s jövőre nagyjából ötszáz példány eladását tervezi, amely szám a tenderekkel akár tovább növekedhet.
A Yeti indulóára az 1,2 literes 105 lóerős benzinmotorral 4,8 millió forint, s az Outdoor kivitel is alig négy darab tízezressel drágább ugyanolyan felszereltséggel. Ugyanakkor ha egy minden földi jóval ellátott csúcsmodellt kérünk mondjuk a 170 lóerős 2.0 TDI motorral, összkerékhajtással és DSG váltóval, az indulóár kétszeresét is a kereskedésben hagyhatjuk.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!