A recept a Volkswagen CC-hez hasonló, és a hírek szerint a szebb formák ellenére az autó praktikuma, vagyis a tágas helykínálat és az öblös csomagtartó megmarad. A hajtásláncok és a technikai alapok tekintetében természetesen nem számíthatunk nagy újdonságra: minden az Octaviából érkezik. Az egyszerűbb alapmodellek egyébként bizonyára nem lesznek megtalálhatók a CC kínálatában, s várakozásunk szerint minden CC a 180 lóerőnél erősebb Octaviák igényesebb, több lengőkaros futóművét kaphatja meg, de ez az információ még nem megerősített.
Árban a kombinál is többet fog kóstálni az Octavia CC, de a magasabb árakat jobb felszereltség ellensúlyozza majd. A Škoda igazgatója ezt nem árulta még el, de a sportos autókat kedvelő vásárlóknak sem kell izgulniuk: a CC is biztosan rendelhető lesz majd izmos RS kivitelekben. A Škoda rövidesen érkező crossoveréről is beszámoltunk már, amely szintén a magasabb kategóriák felé fog nyitni – az állítás mind a kvalitások, mind pedig az árazás szempontjából tetten érhető lesz.
Ám az új SUV előtt egy, az egyszerűbb és tehetősebb emberekhez szóló modell piacra lépése várható: közeleg a harmadik generációs Fabia, amely elődeihez hasonlóan ötajtós és puttonyos kivitelben lesz rendelhető, s hosszban mintegy 50 mm-t szed fel, miközben – főleg a multimédia terén – nagy fejlődésen megy keresztül. A Fabia 2015-től lesz megvásárolható, a hivatalos premierre pedig jövő szeptemberben, a párizsi autószalonon kerül sor.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!