Mindehhez pedig a belső értékek és a kihívó formaterv mellett most egy különleges, új fényezési technológiát is kitaláltak a japán mérnökök. A Lexus szakemberei egy kétszínű – ezüst és piros – alapot használva érik el a fénylő vörös árnyalatot. Mindezt egy olyan folyamat segítségével, mely során négy réteg festékanyagot visznek fel a karosszériára, melyeket aztán kétszer „sütnek” rá.
A gyáriak elmondása szerint a színes és átlátszó rétegek azért kellenek, hogy biztosítsák a kellő visszaverődést, valamint a fényezés ereje és mélysége közötti megfelelő egyensúlyt. Erre a módszerre azért volt szükség, mert ez az a két tulajdonság, mely általában egymás ellen dolgozik, de ezzel a technológiával elérhető az a tökéletesen fénylő vörös, melyet majd viszontláthatunk a szériagyártású kupén is.
Hogy elérjék ezt a tökéletességet, a négy réteg közül az első egy ezüst, melyet egy átlátszó követ, majd ezután jön egy áttetsző vörös, végül újra egy átlátszó. Ezután kétszer tartósítják át a fényezést, úgymond „rásütik” a karosszériára.
Ennek köszönhetően, amikor a nap rásüt majd az autóra, mind a vörös fényezésről, mind pedig az ezüstről visszaverődik majd a fény, ezzel biztosítva a fémes csillogást és a kellő mélységet a piros gépcsodának. Mielőtt a Lexus gyártásba küldené ezt a különleges színt az RC kupéval egyetemben, addig még az ezüst–vörös kombináció helyett csak dupla pirosat fognak használni a mérnökök.
A Lexus tehát nem bízza a véletlenre új kupéjának sikeres, látványos bemutatkozását. Kíváncsian várjuk, hogy élőben hogyan mutat majd az új fényezés, és amint pontosabbat tudunk, azonnal beszámolunk róla Önöknek.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!