Alumíniumra épül a következő Volkswagen Phaeton

A Volkswagen nem véletlenül váltott jegyet a luxuskategóriába, a Phaeton nem marad utód nélkül.

Szabó Péter
2014. 01. 25. 17:01
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A gyártó nem bízza a véletlenre, s az új típus esetében alumíniumkarosszériát tervez, hogy felvegye a versenyt a vetélytársakkal. A két éven belül érkező új generáció akkora már tíz éves modellt vált, ennek megfelelően a technológia fejlődésével óriásit lép majd előre. Nem titkoltan számos megoldás az Audi A8-ból érkezik, így például a karosszériagyártás technológiája. Ez többmázsás fogyókúrát eredményez, így a kocsi takarékosabb és dinamikusabb is lesz.

A motorkínálat alapját háromliteres, V6-os erőforrások adják majd. A dízel 258 lóerővel hódít majd, a benzines, kompresszoros kiadás 290 lóerővel kínál belépőt, a hálózatról tölthető hibrid érkezése sem lesz utópia, az eddigi W12-es csúcsmotort pedig négyliteres, turbós V8-asra cseréli a gyártó.

A többi részlet érkezésére még várni kell, ahogy a második nemzedék bemutatkozására is. Egyes források szerint első ízben a most lezajlott detroiti autószalonra időzítette a Volkswagen az újdonságot megszellőztető tanulmány érkezését, ám a végleges verzió későbbi érkezése miatt végül elhalasztotta a premiert.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.