A japánok emblematikus sportautója az ősök hagyományait próbálja továbbvinni.A WRX STI, ahogy a nagy elődök is, a legendás kék árnyalatba (World Rally Blue) öltözött, s az ehhez remekül passzoló, aranyszín felnikkel alkot hangulatos összképet. Az alapot persze a nemrégiben bemutatott Subaru WRX adja, amelyhez a már jól megszokott körítés jár az STI csomag formájában: még agresszívabb első és hátsó lökhárító, kétszer két kipufogóvég és vasalódeszka méretű hátsó légterelő teszi egyedivé a Subaru újdonságát.
Noha valóban agresszív, sportos végeredmény született, sajnos az alap, azaz az Impreza miatt némi aránytalanság azért ott lapul az autóban. Habár a WRX esetében egy új, kétliteres boxermotorról és az általa generált 268 lóerőről beszélhetünk, az STI teljesítményszintjének eléréséhez már nem volt elegendő a WRX négyhengerese.
A várakozásokkal ellentétben a csúcsverziót továbbra is a japánok 2,5 literes boxermotorja hajtja majd, 300 lóerő feletti teljesítménnyel. A hivatalos információk megérkezéséig így nincs más dolgunk, mint a galériában lévő fotók szemezgetése.