Az eredetileg francia, ám most már a Volkswagen-konszern tulajdonában lévő márka elnöke azonban most sem szolgált túl pozitív hírekkel. Wolfgang Schreiber, a Bugatti vezetője azt nyilatkozta, hogy a pletykákkal ellentétben nem lesz semmiféle „szuper-Veyron”, mert a jelenleg elérhető „1200 lóerő elég a jelenlegi Veyronnak és a leszármazottainak”. A vezető beszélt a sokak által várt ötajtós Galibier modellről is, ám ebben a témában is elszomorította a rajongókat, közölve, hogy ez a modell túlságosan „híg” lenne a Bugatti filozófiájához.
Szerencsére azért nem csak negatív hírekkel szolgált Schreiber úr, hiszen megerősítette, hogy az új Veyron munkálatai már megkezdődtek, és a következő szuperautó célja ismét a „referencia megteremtése” lesz, szerényen hozzátéve, hogy ezt a pozíciót egyébként jelenlegi modelljük tölti be. Arra a kérdésre, hogy kerülhet-e hibrid technológia az újdonságba, csak egy bizonytalan talánnal tudott felelni az elnök.
„Felejtsék el a Porschét, a Ferrarit és a McLarent, hiszen az új Veyronnak egyetlen ellenféltől kell félnie, a jelenlegitől” – mondta kicsit sem visszafogva magát Schreiber úr. Mint kiderült, a Bugatti december elejéig 400 autót adott el 2013-ban és a maradék egy hónapban körülbelül még hét darab talált gazdára. Az elnök elmondása szerint jelenleg 43 autó áll rendelkezésükre, melyek mind roadsterek.
A Bugatti tehát, ha újabb modelleken nem is, de a 2015-ben leköszönő Veyron utódján már nagy erőkkel dolgozik, és azt gondolom, mindenki felettébb nagy kíváncsisággal várja a végeredményt, pontosan úgy, ahogyan azt az előző modell bemutatkozásánál tettük.