A 2015-ben érkező új generációs TT – melynek gyártása természetesen marad hazánkban – fülkéjét mutatták meg nekünk pár képen, amelyek több meghatározó megoldást is felfednek előttünk. A legnagyobb és legfontosabb újdonság a műszerfalat helyettesítő óriási, 12,3 colos kijelző, mely egyben átveszi majd a megújított MMI rendszer – eddig a középkonzolon külön álló – képernyőjének a szerepét is.
A nagyméretű kivetítő tehát az egyetlen színes kijelző lesz a győri autóban, ugyanakkor az Audi elmondása szerint a méretei lehetővé teszik, hogy akár egy háromdimenziós navigációs szoftver is élvezhető legyen rajta. Mindezt úgy, hogy a sofőr két funkció közül választhat: a „Classic” mód a fordulatszámmérőt és a sebességmérőt emeli ki egy normál műszerfalhoz hasonlóan (miközben persze a fennmaradó helyen számos pluszinformációval szolgál), míg az „Infotainment” állásban a navigáció és a szórakoztató rendszer képét élvezhetjük nagyobb felületen.
Az mondjuk jó kérdés, hogy a mérnökök miként oldják meg a kormánykerék kitakarásának problémáját az óriási kijelzővel kapcsolatban, hiszen mint tudjuk, ahány ember és vezetési pozíció, úgy változik a betekintési szög, illetve a kormánykerék által kitakart terület. A középkonzol is sokat fejlődött a TT esetében, hiszen a feleslegessé vált rádiós/navigációs kezelőszervek elköltözésével alig maradt gomb. Még a klíma hőfokszabályzóját is beköltöztették a mérnökök a kerek légbeömlőkbe, ezzel végképp leegyszerűsítve a sportos összképet. A szinte már versenyautós, lapított aljú kormánykerék formaterve is fejlődött, és természetesen a bőrrel bevont sportülések sem maradhattak el.
Prof. Dr. Ulrich Hackenberg, a németek műszaki fejlesztésekért felelős igazgatótanácsának a tagja így nyilatkozott a hamarosan bemutatkozó újdonságról: „Az első Audi TT egy igazi ikonná vált, míg a második tovább fokozta a sportosságot. A legújabb generációban a sofőr egy új technológiai élményt tapasztalhat majd meg – ahogy az egy sportautótól elvárható. A TT pedig új szintre emeli ezt a kapcsolódást.”