Az 1898-ban készült, Egger–Lohner C.2 Phaeton (vagy simán P1) nevű négykerekűt elektromos hajtáslánccal látták el, mely 130 kilogrammot nyomott, és 5 lóerő előállítására volt képes. Ez az erő egy 12 fokozatú kapcsolószerkezeten keresztül jutott el a kerekekhez. A kocsi képes volt elérni a 35 km/h sebességet, és akár 80 kilométert is meg tudott tenni egy feltöltéssel.
A modell egyébként rendelkezik versenymúlttal is, hiszen Ferdinand Porsche elindult vele egy elektromos autók számára rendezett futamon 1899-ben. Ez nehezen teljesíthető verseny volt, a résztvevőknek több mint a fele el sem jutott a célig; a P1 tetemes, 18 perces előnnyel zárta a futamot.
Aki kétségbe vonta, hogy van létjogosultságuk a Porsche kínálatában elektromos hajtással rendelkező autóknak, annak az alapító első munkája bizonyára kielégítő választ adhat. A mostantól a gyár múzeumában megtalálható elektromos jármű megszerzése szép megemlékezés a márka részéről.