A detroiti autószalonon épphogy bemutatkozott a különleges szívómotornak helyet adó RC F, s máris videón láthatjuk száguldozni a prémium kupét. Az alábbi videóban a V8-as orgánuma mellett szemrevételezhetjük az új, 2/3 részben digitális műszercsoportot. Miközben továbbra is jövőbemutató és szélesebb körű funkciói, valamint variálhatósága miatt elismerésre ad okot a műszerek digitális megvalósítása, a jobb oldalon lévő, szépen kivitelezett analóg sebességmérő nosztalgikus érzéseket vált ki belőlünk.
Persze ember legyen a talpán, aki ilyen szépen muzsikáló, s mellesleg több mint 450 lóerős teljesítménye révén meglehetősen potens V8-as működése közben még fanyalogni képes. Ha ez mégsem lenne elég szórakoztató, a köridők mérése mellett a bal oldalon a motor nyomatékáról vagy az aktuális G-erőkről is tájékozódhatunk, de szerencsére az olaj- és hűtőfolyadék-hőmérséklet kijelzése is helyet kapott.
Egyelőre továbbra is a jövő zenéje, hogy mindezt hazánkban leghamarabb mikor tapasztalhatjuk meg, de annyi biztos, hogy a március genfi autószalon keretében Európában is bemutatkozik majd a japánok potens kupéja. Ott pedig mi is jelen leszünk, hogy közvetlenül faggathassuk a márka képviselőit a részletekről.