Új logóval szárnyalna még tovább a Caterham

A Caterham nagy tervekkel indult neki a 2014-es évnek.

Kenéz Tibor
2014. 01. 24. 7:27
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ez minden területre vonatkozik majd, legyen szó a Forma–1-ről vagy utcai modellekről. Az angol márka az új jelvény zöld színeivel és az Egyesült Királyság zászlajának motívumaival azt kívánja kifejezni, hogy mennyire büszke a brit örökségre, amit hordoz magában, miközben azt is közvetíti, hogy a Caterham az összes termékével elhozza számunkra az élményeket.

Tony Fernandes, a Caterham csoport társelnöke így nyilatkozott: „A Caterhem színeiben pompázó Egyesült Királyság zászlajával a brit örökségünket ünnepeljük. A márka már több mint 40 éve létezik, és mindig mosolyt csalt az emberek arcára. Mi egy büszke brit márka vagyunk, ami egyrészt ünnepli hazája mérnöki képességeit, másrészt bemutatja hazája örökségét is.” Ez a bejelentés egyébként csak pár nappal azután történt, hogy a Caterham közölte, a tavalyi volt az eddigi legsikeresebb éve.

Az eladások pedig várhatóan csak tovább nőnek 2014-ben, hiszen a gyártó létrehozott egy hivatalos kereskedést az Egyesült Államokban is, ahol ugyancsak jól fogyhatnak a kompromisszummentes sportautók. A Caterham tehát jó úton halad, aminek mi nagyon örülünk, hiszen az angol gyártó sportautói a vezetési élmény megtestesítői, melyet saját tapasztalatainkból is állíthatunk. Ráadásul szerkesztőségünk beszavazta a márka egyik autóját a 2013-as év autói közé. Csak így tovább, Caterham!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.