A három- és ötajtós verzióban is érkező újdonság különleges fényszórómegoldása a C4 Picassót idézi, de nem csak az lesz az egyetlen közös pont. A beltérben is a márka legfrissebb megoldásait találjuk, igaz némileg egyszerűbb, olcsóbb köntösben. Az igényességre való törekvés azért várhatóan megmarad, így megtaláljuk majd a 7 hüvelykes központi érintőképernyőt, s ezt képviseli a 107-esben már látott, 80×76 centiméteres nyitható vászontető is, amely félkabriót tud varázsolni az apróságból.
Az új Twingónak konkurenciát állító modell 3,46 méter hosszú, fordulóköre pedig ehhez mérten csekély, 9,6 méteres. A mindössze 840 kilogrammos össztömeg már önmagában kiemelkedő hatékonyságot ígér, de a gyártó ezt megfejeli a legújabb, kimondottan takarékosságra törekvő motorcsaláddal.
A palettán 1 és 1,2 literes erőforrásokat találunk, amelyekhez ötfokozatú kézi, illetve robotizált váltót kínál a Peugeot. Előbbi motor 68 lóerőt szorít ki magából, és a márka korábbi modelljeiből szintén ismerős lehet. Utóbbi már 82 lóerőt bocsát a vezető rendelkezésére. Annak ellenére, hogy 11 másodperces 0–100-as sprintjével még kissé fürgének is nevezhető a csúcsmodell, 4,3 l/100 km-es fogyasztása alacsony üzemeltetési költségeket ígér.
A márkához hűen meglehetősen gazdag lehetőségek kínálkoznak a személyre szabás terén. A különböző külső és belső fényezések, kontrasztszínek mellé többféle felnit választhatunk.
A C1-ről a nagyközönség előtt a genfi autószalonon hullik le a lepel. A svájci kapuk kitárására már nem kell sokat várni: a jövő héten már a helyszínről érkezünk a legfontosabb információkkal.