„A Galibier hivatalosan halott,” mondta Martin Winterkorn, a Volkswagen csoport vezére, kijelentésével véget vetve a Bugatti szuperluxus autójáról szóló találgatásoknak. „Nem készítjük el. Helyette a második generációs Veyron érkezik, ami még erősebb lesz.”
Hivatalos forrásból ennyit lehet tudni a francia-német márka terveiről, nem hivatalosan pedig egyértelmű, hogy a Veyron a világ minden tekintetben leggyorsabb sorozatgyártású autójának címét akarja visszahódítani. Ezt a célt a sokak által Super Veyron néven emlegetett modell is elérhette volna, ám az 1500 lóerősnek mondott típus fejlesztését szintén elvetették az illetékesek – a márka inkább teljes erejével az új generációra koncentrál.
A tervezők nem akármilyen feladatra vállalkoznak az újdonság esetében, hiszen mire a Veyron évek múlva megérkezik, addigra megvalósulhat például Christian von Koenigsegg álma is a 450 km/h-val száguldó szuperautóról. Hogy technikailag meddig lehet és meddig érdemes elmenni, az jó kérdés, de tény, hogy sok rajongó igazán csak akkor lenne elégedett, ha a Veyron új generációja 1500 lóerőt felmutatna.