A végleges, konzervatív formaterv is egységes egészet alkot, és valószínűleg jobban kiszolgálja a márka törzsvásárlói rétegét. Külön pozitívum, hogy elmarad a manapság divatosan magasra húzott övvonal, ami valószínűleg jó kilátást eredményez. Emellett nem utolsósorban az elődhöz képest 10 százalékkal csökkent a légellenállás, ez a tömegcsökkenéssel és az önzáró hűtőráccsal együtt mérsékli a fogyasztást.
Miközben az alapok változatlanok maradtak, néhány centivel bővült a helykínálat, s valamivel nagyobb lett a csomagtartó is. A forgalmazás kezdetekor négy- és hathengeres bokszermotorok választhatók a modellhez, a tengerentúlon az alapfelszereltség része a fokozatmentes automata váltó. A 2,5 és a 3,6 literes erőforrás egyaránt ismerős lehet a márka kedvelői számára, igaz kissé átdolgozták őket a mérnökök.
Az európai piac szempontjából az előbbi hajtáslánc lesz érdekes: a könnyebbé és csendesebbé váló négyhengeresből további 2 lóerőt csiholtak ki a mérnökök, így 175 lóerő áll majd rendelkezésre, amelyhez 236 newtonméter nyomaték társul. Az összkerekes, automatás hajtáslánc így 9,5 másodperc körüli 0–100-as sprinttel és közel 210 km/h-s végsebességgel képes felruházni a Subaru középkategóriás modelljét.
A 3,6 literes, hozzávetőlegesen 256 lóerős csúcsmotor információink szerint nem lesz elérhető Európában, viszont cserébe az itteni kínálat a már ismert kétliteres bokszerdízellel és egy ugyanekkora lökettérfogatú szívóbenzinessel gyarapodik majd. Az összkerékhajtás itt is megmarad, az öngyulladós esetében viszont kézi váltó lesz csak elérhető.
A modell alapfelszereltsége a gyári közlemény szerint minden eddiginél gazdagabb lesz, így például tolatókamerát is tartalmaz. A csúcsverzióhoz sok további finomság elérhető lesz, a gyártó új érzékelő rendszere például sávtartássegítést, hátsó keresztforgalom-figyelést és holttérfigyelést tesz lehetővé. Ezt egészíti ki az EyeSight nevű rendszer távolságtartó tempomattal, ráfutást megakadályozó fékezéssel és sávtartásfigyelővel, amelynek technikai alapját a Mercedes-Benz legújabb modelljeihez hasonlóan sztereokamera adja. Emellett az autó összes funkcióját új, 6,2 hüvelykes központi érintőképernyős rendszer fogja össze, amely már a többujjas funkciókat is támogatja. A jobban felszerelt változatokban hétcolos kijelzővel rendelkező központi egység található.