Így tett a Nanoflowcell AG is, amely bemutatta az első két ízelítőképet friss tanulmányáról. Igencsak kevés információ áll még a rendelkezésünkre a kocsiról, ám rögtön van egy érdekesség köztük: az ízelítő fotókról nem is gondolnánk, hogy négyszemélyes sportautó vár a leleplezésre, melynek hossza túlnyúl az 5,25 méteren. Ezzel a képek alapján vad sportgépnek tűnő jármű még a jelenlegi luxuslimuzinokra is ráver néhány centimétert, és egy méretkategóriában van az óriási Maserati Quattroportéval.
Sejtelmesen a gyáriak csak ennyit fűztek hozzá az autóhoz: „Egyedi kombinációja az innovatív technológiának, a bámulatos formáknak és a vadonatúj energiatárolási rendszernek, a Nanoflowcell technológiának.” A frontrész nagyon dinamikusra sikeredett, ami a pengeéles világítótesteknek és a masszív légbeömlő-kialakításnak is köszönhető.
Hátulról egy további érdekes megoldás látható, mégpedig a tető kialakítása, amely kísértetiesen hasonlít a Peugeot RCZ-n látható buboréktetőre. A Peugeot szerint ez jót tesz az aerodinamikának, de kétségtelen, hogy a fejtér is nyerhet értékes centiket a hátsó sorban e megoldás révén.
Rögtön konkurencia nélkül? Már a méreteit tekintve is kitűnik a mezőnyből. Ha kőkemény sportautónak lesz beállítva, akkor inkább a Ferrari FF felé kacsingathat, ha luxust takar a morcos külső, akkor a Porsche Panamera is cél lehet. Ám egyik említett gyártó sem teljesen elektromos modellel áll elő, így árcédulától függően akár a Tesla Model S is célkeresztbe kerülhet. Március 4-én megtudhatjuk a teljes igazságot a sportlimuzinról.