A középkategóriás sportlimuzin és testvére, az új számmal életre kelő 4-es kupé kompromisszummentes verziója ismét hat hengerrel kér szót magának, két turbófeltöltő nélkülözhetetlen segedelmével együtt. A háromliteres lökettérfogatból 431 ördögi lóerőt előállító bajor masinák immáron kétféle karosszériával lépnek színre: a praktikumot nélkülözni nem akarók számára az olcsóbb négyajtós lehet a nyertes, míg a kétajtósok szerelmeseinek a 839 000 forintos felárral bíró kupé modell jelenti a megfelelő választást.
Az izmos BMW M3 már 21 millió forintért is brutális teljesítményt és kivételes élményeket tartogat, ráadásul az alapfelszereltség sem hagy kívánnivalót maga után. Természetesen elsősorban a színekkel, felnikkel és kárpitokkal, valamint betétekkel lehet variálni, de az extralistán is szerepelnek tételek szép számmal.
A navigáció majd’ 900 ezret kóstál, de kérhető továbbá prémium hifi, illetve biztonsági segédek, asszisztensek sora is a középkategóriás pároshoz. Az adaptív M futómű 0,6 millióért pipálható ki, s persze a head-up display sem hiányozhat a lajstromból.
A dupla kuplungos M automataváltóért viszont már húzósabb összeget, 1,3 millió forintot kell hozzáadni a vételárhoz, míg az igazi finomságként említhető M karbon-kerámia fékszett további 2,5 millióval dobhatja meg a végösszeget, így belátható, hogy a 21 milliós vételárat könnyedén feltornászhatjuk akár 30 millió fölé is, azonban a józan extraválogatással minden bizonnyal 23 millió alatt maradhatunk szedán, és körülbelül 24 millió forint alatt a kupé esetében. Az óriási élmény pedig minden kivitelhez szériában jár.