Mindezt alátámasztja a hazai importőr kezdeményezése, melynek értelmében már havi díj ellenében is a miénk lehet egy új Jaguar XF. Jaguar XF, akár kombiként, 2,2 literes, 163 lóerős dízellel, gondtalanul, havi 209 900 forinttért? Mostantól ezt kínálja a brit márka, amely a 4 év garancia – 4 év ingyenes karbantartás programjával eddig is igyekezett a tartós értékre, valamint a flottás vevők kívánságaira helyezni a hangsúlyt. A felső középkategóriás modell havi díjának kifizetésével gyakorlatilag gondtalanul használhatjuk új autónkat, mindössze az aktuális útdíjakról (autópálya-matrica), valamint az üzemanyagról kell gondoskodnunk.
Minden más a forgalmazót terheli, legyen az biztosítási költség, téli gumiabroncs, vagy karbantartás. A 4 éves vállalási periódus lejártával pedig lehetőségünk van az autó megvásárlására maradványértéken – vagy ha úgy tartja kedvünk, át is ülhetünk egy újabb modellbe. Nem csak a költségek tekintetében, de a modellkínálattal is hangsúlyozni kívánja a Jaguar, hogy elérhető prémium terméket kínál.
A márka következő sikervárományosa – az XE – az új filozófia jegyében a középkategóriában indulva lefelé bővíti a kínálatot, felvéve a harcot többek között a Mercedes C osztállyal vagy az Infiniti Q50-nel. Ehhez a teljesen új platform és a kategóriában eddig még nem látott teljesen alumínium karosszéria lesz segítségére, amelyet erőforrások új generációja mozgat majd. A különösen hatékony motorokkal a 4 literes fogyasztás elérése is teljesülhet, miközben a kimondottan dinamikusnak ígért típus csúcsverziójával akár 300 km/h-ig is gyorsulhatunk.
A sokszínűség garantált, az új formákról pedig a gyár ízelítő videója árulkodik. Az újdonságot először a szeptemberi párizsi autószalonon láthatjuk majd, az építkezést pedig az alapoktól kezdte a márka: a teljesen új, alumínium platform és a négyhengeres motorcsalád később további modellekben teljesedik ki. Az F-Type története sem áll meg a kupé bemutatkozásával. A Project 7 koncepció alapján érkezhet majd a Speedster változat, amely a márka talán legradikálisabb és egyben legkívánatosabb modellje lesz. Mellé kétliteres turbómotor érkezik a modellsorozat kínálatába 300 lóerővel, 2016-tól pedig egyes források az összkerékhajtás elérhetőségét sem zárják ki.