Ezúttal a Daimler ült ismét tárgyalóasztalhoz a Nissan–Renault képviselőivel, az üzlet pedig már meg is köttetett. A Nissan és a Daimler a szerződés értelmében 50-50 százalékos részesedéssel száll be egy mexikói gyárba, ahol a későbbiekben Mercedes–Benz és Infiniti modellek láthatnak napvilágot. Egy meg nem nevezett forrás szerint az együttműködést már a múlt hónapban előkészítették egy szándéknyilatkozat formájában.
A Mexikóban lévő üzemben egészen pontosan a következő generációs GLA crossoverek épülnek majd, párhuzamosan egy teljesen új Infiniti modellel. A Nissan gyára Aguascalientes mellett, Guadalajara északi részén fekszik, s alkalmas az együttműködés teljesítésére. A közép-amerikai termelés pedig mindenki számára előnyös, hiszen egyrészt jobban lefedhetik a világpiacot, másrészt költséghatékonyabban tudnak előállítani.
A Mercedes–Benz és a Renault már amúgy is régi szövetségesek, az első együttműködésről szóló szerződést még 2010-ben írta alá Carlos Ghosn és Dieter Zetsche – akkor motorok, gyártókapacitás és kisautókhoz fejlesztett platform tekintetében egyezett meg a két gyártó. Az Infiniti aztán 2012-ben jelentette be, hogy a csillagos márka kompakt alapjaira épít járművet, a Q30-at, melynek gyártása jövő évben indulhat meg az észak-angliai Sunderlandben.
Később még szorosabb lett a viszony, hiszen a Mercedes–Benz a Citan kisáruszállítót a Renault Kangoo áttervezésével hívta életre, manapság pedig az 1,5 és 1,6 literes, dízelüzemű Renault erőforrások átvétele eredményezte a legétvágytalanabb A, B és C osztályú modelleket. Mindeközben a stuttgartiak az Infiniti Q50-hez biztosítják a 2,2 literes turbódízelt, valamint a kétliteres, turbós benzinmotort.