A német trió olyan erős hónapot zárt, mint korábban még sohasem. A BMW 2014. harmadik hónapjában 186 126 darab új négykerekű számára talált tulajdonost, ami 16,9 százalékos javulást és egyben a bajorok valaha produkált legsikeresebb havát is jelenti egyben. Az első három hónapban összesen 428 259 autót tudott eladni a müncheni központú gyártó, ami 12,3 százalékkal jobb, mint az egy évvel ezelőtti mutató.
Lényegében az első negyedévben a bajorok számára az X modellek jó teljesítménye járult hozzá a szép eredményhez. Az épp generációváltással bíbelődő MINI eközben 16,9 százalékos csökkenést könyvelhetett el (26 382 db), miközben január, február és március hónapokban összesen 897 Rolls-Royce fogyott. Az Audi a múlt hónapban 170 450 járművet értékesített, ami az egy évvel ezelőtti adathoz viszonyítva 15,4 százalékos növekedést jelent.
Ahogy a BMW, úgy a négykarikások sem panaszkodhatnak az első negyedévet illetően, hiszen 11,7 százalékos gyarapodással 412 850 példányt értékesítettek az idén – ez az első alkalom, hogy az Audi az első negyed év alatt túl tudta szárnyalni a 400 ezres számot. Az ingolstadtiak javarészt az A3 szedánnak, az A3 kabriónak és a ráncfelvarráson átesett A8-nak köszönhetik a remek szereplést.
Stuttgartban mindeközben ugyancsak bonthatják a pezsgőt a csillagosok, hiszen soha nem zártak még ilyen eredményes hónapot, mint 2014 márciusában. Ekkor ugyanis 158 523 vásárló döntött a Mercedes–Benz mellett, ezzel 13,3 százalékkal szárnyalva túl az egy esztendővel ezelőtti adatot. A cég összesen 374 276 autót tudott eladni az év elején, 15,2 százalékos duzzadást elkönyvelve. Ők leginkább a kompakt modelleknek, így az A, a B és a CLA valamint a GLA osztálynak köszönhetik a sikeres évkezdést.