Minden idők leggyorsabb Continental modellje 100 kilogrammal lett könnyebb, amiben nagy szerepet játszott a hátsó ülések eltávolítása, a titán kipufogórendszer használata és a speciális, könnyített 21 hüvelykes kerekek bevetése, amelyeken Pirelli sportabroncsok feszülnek. A tömeget indokolatlanul növelő W12-es erőforrást kihagyták a csomagból, helyette az óriási motort árnyékba állító V8-ast építették be.
A négyliteres, biturbó szerkezet új motorvezérlőt és nagyobb töltőnyomást kapott, aminek köszönhetően a V8 S 528 lóereje helyett immár 580 lóerő áll a vezető rendelkezésére. A 700 newtonméter nyomaték már 1700-as fordulaton beköszön. Az erőt nyolcfokozatú ZF automata váltó továbbítja, a nyomatékvektorozó összkerékhajtás pedig minden kerékhez optimálisan juttatja el. Bár utóbbi premiert jelent a Bentley-nél, minden bizonnyal sokan örültek volna annak, ha további egy mázsát elhagyva hátsókerék-hajtásúvá alakítják a Continentalt. Az üresen 2095 kilogramm tömeg ugyanis így sem a pehelysúly kategória, igaz a szükséges tapadás legalább minden helyzetben rendelkezésre áll.
A 0–100-as sprinthez mindössze 3,8 másodpercre van szükség, a típus így bizony nagy fityiszt mutat a 635 lóerővel 4,2 másodperc alatt 100 km/h-ra gyorsuló W12 Speednek. A rövidebb váltóáttétel hatására a végsebesség 309-ről 273 km/h-ra csökkent, de az új kiadás ezt másodpercekkel előbb éri el, mint a V8 S.
Az árakról hallgat a Bentley, de tekintve a 300 példányban limitált széria különlegességét, valószínűleg nem tévedünk nagyot, ha az összes adó kifizetése után 100 milliós összegre tippelünk. A típust egyébként könnyű lesz elkülöníteni a széria többi tagjától: mindegyik darab gleccserfehér fényezést kap, amelyet szénszálas betétekkel és zöld matricákkal dobnak fel. Belül a fekete szín az uralkodó, amelyet zöld kontrasztvarrás dob fel, brit versenyzöld, természetesen.