Bár a vezető hozzátette, a sorozatgyártás attól függ, hogy üzleti szempontból képes lesz-e profitálni a típusváltozatból a japán gyártó, abban már szinte biztosak lehetünk, hogy a Pulsar Nismo hamarosan megmutatja majd magát tanulmány verzióban. Pandikuthira úr szót ejtett a konkurensekről is: „200 lóerővel egyszerűen nem lehet felvenni a versenyt a mezőnyben. Legalább 250 lóerős teljesítményt kell felmutatni ahhoz, hogy komolyan vegyenek.”
A Nissannál tehát nem veszik félvállról a feladatot, és nem az a tervük, ami a Kiának volt a Pro Cee’d GT-vel – habár a koreaiak autója nagyon is jól sikerült. A japánok közvetlenül a többek között az Opel Astra OPC-t, a Ford Focus ST-t vagy a Renault Megane RS-t felvonultató szegmensbe szeretne beszállni, ami nem könnyű feladat egy újonnan elkészített típussal – még ha a Nismo révén van is tapasztalatuk a sportos autók gyártásában.
Arról egyelőre nem esett szó, hogy ezt a teljesítményt milyen erőforrásból hoznák ki a mérnökök, ám a Juke Nismo RS-ben teljesítő 215 tagú ménessel és 284 Nm nyomatékkal gazdálkodó 1,6 literes DIG-T turbómotor jó kiindulópont lehet a megvalósításhoz. Ugyanakkor az is előfordulhat, hogy egy teljesen más motorhoz nyúlnak majd a japánok, éppen ezért alig várjuk, hogy újabb információkkal szolgálhassunk a felhergelt Pulsarról.