Közös pont azért akad: a középre beszerelt erőforrás ugyanúgy két kereket hajt, mint a szériaverzió, de a gyáriak azt nem árulták el, hogy melyikeket. Igaz, ez szükségtelen is, a válasz megfejtéséhez mindössze 10 másodpercig kell néznünk az alábbi videót. A 2008 DKR egyébként nem kisebb megmérettetésen, mint a 2015-ös Dakar Ralin képviseli majd a márkát. Siker esetén ők lesznek az első csapat, amelyik a Dakart kétkerékhajtású, dízelmotoros versenyautóval nyerik meg a neves megmérettetést.
Esély pedig az elsőre hátránynak hangzó kialakítás ellenére is van: a szabályok ugyanis sokkal alacsonyabb önsúlyt engednek meg, mint a 4x4-esek esetében, mint ahogy nagyobb kerekek használatára is lehetőség van. Nem kell nagy tapasztalat ahhoz, hogy belegondoljunk, mennyivel kisebb esélyük van így az oroszlánosoknak megsüllyedni a homokban.
„A 2008 DKR gyakorlatilag függőleges falak megmászására is képes. És ez nem minden! Nagyobb rugóút – 460 mm a 250 mm helyett – fokozza a dűnék elnyelésének képességét. Ez pedig aranyat ér a Dakaron” – nyilatkozta a projektet vezető Jean-Christophe Pallier. Emellett a nagyobb kerekek arra is lehetőséget adnak, hogy a légnyomásukat a vezetőülésből gombnyomásra tudják állítani, ami kimondottan jól tud jönni az időspórolás és az alkalmazkodás területén is.