Természetesen kiváló adottságokra, a zöld pokolban futott 7:54-es időt ugyanis nem lesz könnyű felülmúlni. Alig néhány éve még egy BMW M5 számára is lehetetlen mutatvány lett volna ez és rengeteg sportautónak is beletört már a bicskája a 8 perces álomhatárba. Alighogy bemutatta a Nissan a Pulsar névre hallgató vadonatúj kompaktját, máris testközelből ismerkedhettünk az újdonsággal. Miközben a hagyományos változat szeptember végén érkezik hazánkba, október elején már könnyen lehet, hogy a párizsi autószalonon a Nismo sportverzióval is találkozhatunk.
Korábban a Nissan illetékesei így nyilatkoztak: „200 lóerővel egyszerűen nem lehet felvenni a versenyt a mezőnyben. Legalább 250 lóerős teljesítményt kell felmutatni ahhoz, hogy komolyan vegyenek.” Úgy tűnik, komolyan vették az állítást, és a legfrissebb hírek szerint 1,8 literes, turbós benzinest találunk a Pulsar Nismo lemezei alatt, ami nem kevesebb, mint 270 lóerős teljesítményt állít elő.
Ha ezzel nem is, a könnyű karosszériával, jó hangolással és önzáró differenciálművel menetdinamikailag az időközben 300 lóerő fölé emelkedő új konkurensek (pl. Honda Civic Type R, Ford Focus RS) szintjére emelkedhet az újdonság – egy biztos, parázs küzdelmekre számíthatunk a sportkompaktok kategóriájában. A Nissannál tehát nem veszik félvállról a feladatot, és nem az a tervük, ami a Kiának volt a Pro Cee’d GT-vel – habár a koreaiak autója nagyon is jól sikerült. A japánok közvetlenül a többek között az Opel Astra OPC-t, a Ford Focus ST-t vagy a Renault Megane RS-t felvonultató szegmensbe szeretnének beszállni, ami nem könnyű feladat egy újonnan elkészített típussal – még ha a Nismo révén van is tapasztalatuk a sportos autók gyártásában.