A holnaptól már rendelhető, 2015-ös modellévű példányok legfontosabb újdonsága a nyomatékosabb motor: a brit szakemberek mintegy 40 Nm-es többletet préseltek ki az SDV8 4,4 literes erőforrásából, amely így már 740 Nm-es nyomatékmaximumot nyújt, méghozzá 1700-as percenkénti főtengelyfordulattól 3300-ig.
A teljesítmény továbbra is 339 lóerőben maximalizálódik. Frissítették a nyolcfokozatú ZF automataváltót is, amely a kettős rugós csillapítású kuplungnak hála még szofisztikáltabb működést garantál. A fiatalítás során megújultak valamelyest a lámpák, illetve az elektromosan elsötétíthető fix panorámatető is, az autó alatt pedig új, 19 hüvelykes könnyűfém felnik díszelegnek, de az LWB verziókhoz 22 hüvelykes malomkerekek is elérhetők. Ahogy ilyenkor lenni szokott, új külsőszínek érkeztek a kínálatba.
Az Intelligent Cargo Mode a sok-sok holmi szállításakor jön jól: az első üléseket előrefelé mozgatja, ha nyomást érzékel hátulról, s a hátsó padok síkba döntését követően visszaállítja az eredetihez legközelebbi lehetséges pozíciót. A Range Rover és a Sport 2015-ös példányai lopásbiztonságban is erősödtek.