Igaz, most nem a gyártósorok további bővítéséről vagy egy új modell megjelenéséről van szó, hanem az eddig két műszakban folyó gyártás háromra növeléséről. Az évi 160 ezer négykerekű elkészítésére is képes üzemben a TT Coupé és Roadster, valamint az A3 Limousine és Cabriolet készül. Az autógyártásért felelős vezető, Gerd Walker így nyilatkozott: „A legújabb Audi TT készítésére való felkészülés közben elkerülhetetlen volt egy harmadik műszak bevezetése.”
2013-ban a győri gyártósorokon 1,93 millió motor és 42 851 gépkocsi készült el. Magyarország egyik legnagyobb jövedelemmel és exporttal rendelkező cége, az Audi Hungary eddig összesen több mint 279 milliárd forintnyi eurót fektetett a győri gyárba. Ennek a nagyszabású beruházásnak egyébként éppen tavaly értek a végére a németek.
A befektetés azonban a közelmúltban nagyobb vitákat váltott ki az Európai Bizottságban, ugyanis egy vizsgálat szerint Magyarország az Európai Unió szabályait megszegve hatalmas állami támogatással csalogatta ide a német gyártót. Az összeg egyébként nem kevesebb mint 41 milliárd forint, a egyebek között adókedvezményekben valósult meg.
Mindenesetre a legújabb TT gyártása hamarosan megkezdődik, és kezdetben két erőforrással szerelik majd: egy 184 lóerős kétliteres dízellel, valamint egy megegyező hengerűrtartalmú TFSI benzinessel, mely a normál verzióban 230, a TTS-ben 310 lóerőt teljesít majd.