Ezen az úton indul el a Polaris ínyencfalata is, méghozzá három kerékkel. A szemből X-Bow beütésekkel rendelkező különlegesség egy ici-pici Morgan 3Wheeler utánérzést is hordoz magában, de csupán a három kerék okán, a motor ugyanis ezúttal hagyományosabb elrendezésben került beépítésre. A hétköznapi forgalomban is bukósisakot igénylő modell természetesen neves gyártótól kapott szívet.
A Slingshotban (Csúzli) egy eredetileg 173 lóerős, 2,4 literes Ecotec erőforrás lakik, azonban egyelőre titok övezi, hogy a Polaris milyen teljesítménnyel árulja majd az újdonságot. Amennyiben marad a motor eredeti képessége, még akkor sincs minden veszve, hiszen mindösszesen 756 kg-ot kell mozgatnia: a csekély tömeg és a közepesen erős motor kellemes páros lehet, legyen szó vidám szerpentinezésről vagy pályás használatról. A motorhoz egyébként ötfokozatú kézi váltó kapcsolódik, a hajtásról pedig szénszál erősítésű szíj gondoskodik.
Noha az ülések tekintetében autós gyökerekkel rendelkezik a Polaris háromkerekűje, a sofőr és utasa kötelezően visel sisakot, ráadásul a vezetőnek motorkerékpáros jogosítvánnyal is rendelkeznie kell. „Egy háromkerekű olyan élményt képes nyújtani, mint egy motorkerékpár – nyitott és a szél az arcodba vág. De a három kerék mellé extra stabilitást biztosít” – mondta Chris Doucet, a Slingshot projekt vezetője.
Az amerikai élménygyáros forgalmazása szeptemberben kezdődik, méghozzá 5-6 millió forintnak megfelelő áron. Ekkora összegért pedig biztosan páratlan élményt képes nyújtani a Slingshot, s várhatóan nagyobb sikert arat majd, mint a Campagna T-Rex vagy a BRP CanAm.