Meglepetések aligha vártak ránk, a V8-as erőforrással szerelt S 63 AMG Coupétól ugyanis minimálisan különbözik az S 65 AMG Coupé külseje: mindösszesen a nyílásokat kitöltő, fényesebb hűtőrácsok, az egyedi könnyűfém felnik, a markánsabb hátsó diffúzorbetét, valamint a kötelező V12 biturbo felirat árulja el, hogy az erősebbik AMG-vel van dolgunk.
A motorháztető alá tehát a V12-es, hatliteres biturbó motor került, ugyanaz az erőforrás, amely az S 65 AMG limuzinban is szolgálatot teljesít. Ennek megfelelően a kétajtós karosszériában is 630 lóerő csúcsteljesítmény és kerek 1000 newtonméter maximális nyomaték áll rendelkezésre. Ez elegendő ahhoz, hogy a kocsi csupán 4,1 másodperc alatt a 100 km/h tempót, a csúcssebességet szokás szerint 250 km/h-ban limitálták elektronikusan a szakemberek. Az amerikai vásárlók dörzsölhetik a markukat, ugyanis az USA-ba szánt példányokat csak 299 km/h-nál szabályozza le az elektronika.
A V12-es erőműhöz a gyártó AMG Speedshift Plus 7G-Tronic hétfokozatú sportautomatája csatlakozik, a megfelelő viselkedést pedig a Magic Body Control aktív futómű biztosítja. Utóbbinak köszönhetően a kanyarban a felfüggesztés az ellentétes irányba dönti meg kissé az autót, amely így jobban belefeküdvén az ívbe még gyorsabb kanyartempóra képes. A 20 hüvelykes könnyűfém felniken elöl 255/40 R20, hátul 285/35 R20 méretű abroncsok feszülnek. A vásárló opcionálisan 20 százalékkal könnyebb kerámia fékszett segítségével fokozhatja a fékerőt és csökkentheti a rugózatlan tömeget.
Németországban már rendelhető az S osztály kupé verziójának csúcsa, s hamarosan Európa-szerte, majd szeptembertől az USA-ban is elérhető lesz.