10-ből 9 Rolls-Royce-vásárlónak van Land Rovere

A Rolls-Royce már most tudja, hogy siker lesz a luxusmárka első suv-ja, amit már most igazolnak az eladások.

Vajda János
2014. 08. 16. 18:30
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Torsten Müller-Ötvös, a Rolls-Royce vezérigazgatója a napokban ismét megszólalt a márka suv-modellre vonatkozó terveivel kapcsolatban, azt nyilatkozta, hogy egy terepjárónak bizony „van értelme”. Ötvös azt is elmondta, hogy a szóban forgó típus még nem kapott zöld utat, azonban gőzerővel dolgoznak azon, hogy versenyképes ötlettel és megoldással álljanak elő.

A vezető szerint a márka ügyfelei fantasztikus ötletnek tartanák a lépést, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy 10-ből 9 Rolls-Royce-vásárlónak az autóparkjában megtalálható valamilyen Land Rover-modell – a legtöbb esetben természetesen egy Range Rover. A szuperprémium szabadidőautóval kapcsolatban még semmilyen konkrét információ nem látott napvilágot, azonban valószínűsíthető, hogy alapjait a következő generációjú 7-es BMW, valamint a szintén érkezőfélben lévő X7 suv adja, a piaci startra pedig 2018-ban számíthatunk.

Ha a várva várt terepes piacra lép, drágaság ide vagy oda, jó eséllyel vinni fogják, mint a cukrot, s a márka megdönti jelenlegi eladási rekordjait.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.