A leendő potenciális rekorder nem más, mint a Veyron utódja. A brit Autocar magazin értesülései szerint a szuperautókat gyártó francia cég mérnökei már gőzerővel dolgoznak a második generációs Veyronon, amely olyannyira közel áll a bemutatáshoz, hogy akár a jövő év második felében (de nagyobb valószínűséggel 2016 elején) találkozhatunk vele. A gyártás és az első példányok kiszállítása 2017-re várható, hiszen egyrészt fel kell készíteni a sorokat, továbbá az sem mellékes, hogy a jelenlegi, 450 darabos szériát sem sikerült egyelőre kiárusítani.
A hírek szerint a következő Veyronból is 450 példány legyártását tervezi a VW vezetősége a franciaország Molsheimben található üzemben. Az információk alapján a Veyron első pillantásra azonosítható lesz, formailag alig eltérve a jelenlegi szériától. A hajtásképlet szintúgy hasonló lesz a mostanihoz: a nyolcliteres, tizenhat hengeres, négyturbós, jócskán átdolgozott erőgép hétgangos, dupla kuplungos automata váltón keresztül továbbítja elemi erejét a fejlett összkerékhajtáshoz. Mai sportautóról lévén szó, természetesen itt is elkerülhetetlen a hibrid rendszer használata, így a W16-os számíthat némi elektromos segítségre.
Az összteljesítmény elérheti az 1500 lóerőt, s elképzelhető, hogy elektromos feltöltést is köszönthetünk az új Veyronban. A közvetlen befecskendezés biztosan érkezik, így a fogyasztás mérséklődni fog valamelyest, s a kocsi megfelel az Euro 6 normának. A tömeg az illetékesek szerint a nehéz hibrid rendszer ellenére várhatóan nem növekszik, köszönhetően az új, szénszálas váznak. Persze pehelysúlyról szó sincs, nagyjából 1,8-1,9 tonna közötti üres tömegről beszélhetünk.
Ezzel együtt 2,2-2,3 másodperces 0–100-as sprintidőre számíthatunk, a végsebesség pedig a híresztelések szerint elérheti a hihetetlen 460 km/h-t – ennél többet már az abroncsok miatt sem lehet kihozni jelenleg.
Ha a Bugatti (és a Volkswagen-konszern) kitűzte maga elé, hogy ismételten megépíti a világ legerősebb autóját, akkor meg is fogja valósítani. Bizonyos, hogy a kocsi csillagászati ára ellenére veszteséges lesz, de mint tudjuk, a történet nem elsősorban az üzletről, mint inkább a presztízsről szól.