A forgalmazás a héten hazánkban is megkezdődött, az árlista szerint már 7,5 millió forint alatt is hozzájuthatunk a modellhez. A Magyarországon készülő Mercedes-Benz B osztály ellen induló típus esetében a bázist a 218i verzió adja a 136 lóerőre skálázott 1,5 literes, háromhengeres benzinmotorral. Az ígért 4,9 literes étvágy mellé egészen pontosan 7,364 milliós vételár párosul.
A dízelmotorok kedvelői a 150 lóerős 218d-re adhatják a voksukat, 8,724 millió forintos összeg ellenében, a dinamizmus magasabb szintjére vágyó sofőrök pedig a 231 lóerős, kétliteres, benzines turbómotorral szerelt 225i-t választhatják 10,43 millióért. Noha az alapfelszereltség közel sem szegényes, az Autó Pult normafelszereltségéhez azért érdemes még néhány opciós tételt bepipálni.
Az általunk józannak vélt felszereltség eléréséhez mintegy 1,2 milliónyi extrával kell felszerelni az Active Tourert, így ledes fényszórók, tempomat, első-hátsó parkolóradar és fűthető ülések fokozzák a kényelmet és az árat. A nyolcfokozatú automata váltóért 650 ezer forintot kell még pluszban letenni az asztalra, az M sportfutómű kicsit több mint 100 ezret emészt fel, a dinamikus lengéscsillapítást pedig 165 ezer ellenében pipálhatjuk ki. Az alapnavigáció 313 ezret kóstál, a fejlettebb rendszerért 820 ezer forintot kell otthagyni. A variálhatóság természetesen a megszokott szintet nyújtja, azaz a belső kárpitok színe és anyaga, valamint a betétek sokasága számtalan variációt ad ki.