Az S osztály Coupé alapjaira épülő, nyitott tetejű verzió nem tartogat nagy meglepetéseket, hiszen ahogy ilyenkor az lenni szokott, a tetőmegoldáson kívül szinte minden más külső elem egy az egyben örököl majd testvérétől. A képek alapján úgy tűnik, hogy az E osztály kabrióhoz hasonlóan a márka zászlóshajója is a sokkalta elegánsabb – ám érzékenyebb – vászontetővel operál. Sajnos annyira nem sikerült közel kerülni az autóhoz, hogy belülről is sikerüljön megörökíteni, de nem kell nagyon megerőltetni a fantáziánkat, hogy kitaláljuk, az utastér is csak a nyakmelegítős ülésekkel és a tetőmozgatáshoz szükséges kezelőszervekkel fog kiegészülni.
Emiatt persze aligha panaszkodna bárki is, hiszen már az S kupé is rendkívül látványos és elegáns formákkal bír, amik kiegészülve egy szép arányokkal megáldott vászontetővel bizony verhetetlennek bizonyulhatnak – a képek alapján pedig ezzel nem lesz probléma. A motorkínálat is a testvérből érkezik, így mindhárom erőforrás duplaturbós lesz.
A 4,7 literes V8-as verzió 455 lóerővel és 700 Nm csúcsnyomatékkal feszíti az aszfaltot, az 5,5 literes, szintén V8-as (S 63 AMG) 585 lóerőt és 900 Nm-t bocsát a sofőr rendelkezésére, míg a legbrutálisabb 6,0 literes V12-es (S 65 AMG) lélegzetelállító 630 vadlovat és 1000 Nm maximális forgatónyomatékot képes átvinni az útra.
A tetejétől megszabadított S osztályt jövő év közepén mutathatják be, hogy aztán az év végén vagy 2016 elején már a kereskedésekbe is begördüljön az autóépítés egyik csúcsaként aposztrofált négykerekű. Az anyagiakról egyelőre nincs információ, de a kupé 37,8 millió forintos alapáránál bizonyára még borsosabb árcédulát akasztanak majd a kabrió nyakába, amelynek belépője így könnyen átlépheti a 40 milliós határt is.