A Toyota adta el idén eddig a legtöbb autót

Soha nem volt még ennyire szoros a verseny a Toyota és a Volkswagen között.

Szabó Péter
2014. 08. 01. 11:48
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Július végéhez közeledve már mindkét gyártó óriás 5 millió feletti értékesítést jelentett; jelenleg a Toyota áll az élen a maga 5,097 milliós eredményével. A 30 ezres differencia a magyar piac tekintetében soknak tűnhet, ám nem kell sokáig számolni, hogy rájöjjünk, valójában munkanaponként értékesítenek ennyit a legnépszerűbb gyártók. Egyébként a GM is beleszólhat a végállás alakulásába: 4,92 milliós eredménye szintén magáért beszél.

A jelenlegi élboly mindegyik versenyzője egyébként azt tűzte ki célul a 2014-es esztendőre, hogy átlépje a 10 milliós lélektani határt. Ez korábban még senkinek sem sikerült, és úgy tűnik, idén is elmarad a mágikus vonal átlépése, de a kínai és az indiai piacok bővülését, valamint az amerikai és az európai piac magára találását tekintve erre sem kell sokat várni.

 

Miközben az eladási mennyiségeket nem szabad szem előtt téveszteni, a verseny sokkal fontosabb aspektusa a nyereségesség – végtére is mindegyik gyártó a pénzből él. Utóbbi tekintetben a Toyota sokkal jobban áll. A gyengülő jen ugyanis rekordnyereséghez juttatta a gyártót, amelynek visszaforgatása régóta remélt innovációs robbanást hozhat létre a japánok háza táján.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.