Látszólag a Huracán légterelőkkel felvértezett verziójáról van szó, ám mint azt a versenyautóknál már megszokhattuk, valójában a sorozatgyártású utcai autóval leginkább csak a karosszéria közös. A kipufogótraktus átépítésével a mérnökök 620 lóerőt préseltek ki az 5,2 literes V10-esből, de ugyanakkor meg is erősítették azt, hogy jól bírja az állandó csúcsfordulaton való megpróbáltatásokat.
Az erő kizárólag a hátsó kerekekhez érkezik: az összkerékhajtás elhagyásával és további könnyítéssel közel 250 kilogrammtól szabadították meg a versenyautót. A futómű hangolásában a Dallara versenyistálló segített az olaszoknak, de munkájuk sok más téren is visszaköszön, így például az egyes légterelők állíthatóságának széles tartománya is az ő kérésüknek megfelelően alakult ki.
Az LP 620-2 Super Trofeo a Lamborghini gyári versenysorozatában köröz majd, Amerika és Ázsia mellett Európában is megtöltve a lelátókat a V10-es magasan üvöltő szólamaival.