Ezt a képet bonyolítja majd tovább a hamarosan érkező Maybach változat is, melyet a sportos üzletemberek kedvéért még a Nordschleifére is kivittek. Az egyes országokban már eddig is két hosszúsággal kapható szedán változat mellé hamarosan megérkezik további két variáns is, méghozzá a Maybach és a Pullman képében. Mindehhez hozzáadva a nemrég bemutatkozott kupét és a várva várt kabriót, már hat tagot számlálhatunk a luxus mintapéldájaként is aposztrofálható S osztály családjában, amire eddig még nem igazán volt példa a típus történelmében – és akkor a különböző páncélozott példányokat még nem is említettük.
A csillagosok pedig nem bízzák a véletlenre a dolgot, és kellően megdolgoztatják autóikat, mielőtt piacra dobnák azokat. Így keveredett ki a legendás pályára a Maybach nevet feltámasztó S osztály, is, mely a nemrég megszüntetett márka 57-es típusát fogja majd kiváltani. Az S 65 AMG alapjaira épülő autó persze teljesítménye alapján akár teljes joggal követelhetné a versenypályás használatot, hiszen dupla turbós V12-es erőforrása 630 lóerőt állít csatasorba. Mindezek ellenére persze nem éppen a zárt aszfaltcsíkra való a hosszított, királyi kényelemmel kényeztető Maybach variáns – ahogy az alapverzió sem.
A non plus ultrát persze továbbra is a Pullman verzió jelenti majd, amelyet a Maybach 62-t visszasíró multimilliomosok választhatnak majd. A tejben-vajban fürösztő modell várhatóan 6,4 méteres hosszal és egy mérettel kisebb testvéréhez hasonlóan V12-es motorral rendelkezik majd. A páncélozva akár 200-300 milliós árcédulával rendelkező limuzin hátul alapból 2+2, egymással szembe fordított üléssel rendelkezik, de némi pluszösszegért minden bizonnyal személyre szabja nekünk a Mercedes. Míg a Pullman várhatóan már jövőre bemutatkozik, addig az előbb említett Maybach verzióra valószínűleg 2016-ig várnia kell a jövőbeli tulajdonosoknak.