Noha más konstruktőröktől már láthattunk egy darabos különkiadásokat, a Pagani történetében ez az első eset, hogy egy ügyfél számára külön példányt építenek. A La Monza Lisa névre keresztelt modell tulajdonosa és megrendelője nem más, mint Kris Singh, a floridai üzletember és autógyűjtő. A nem mindennapi név mögött egy teljes egészében szénszálas példány áll, amelynek karbon elemeit mindenféle fényezés helyett mindössze az olasz zászló díszíti, a Zonda Revolutionhoz hasonlatosan. Emellett egy szett polírozott felni és a ráfeszített, kiemelt Pirelli felirattal ellátott gumi jár az autóhoz, ami mellé még egy szett fekete Zonda R kerékszettet is megrendelt a vevő.
A géptető alatt a „hagyományos” verziókkal megegyező hajtáslánc lapul, azaz ezúttal is az AMG hatliteres, V12-es biturbó motorjával van dolgunk, ám a teljesítményadatok ködbe burkolóznak. A tizenkét hengeres erőművet Michael Kübler építette, azon két ember egyike a világon, aki még ilyen AMG motorokat épít.
Mivel a mester külön kérésre pakolta össze a motort, könnyen lehet, hogy erősebb lett a végeredmény. Az autó további különlegessége, hogy minden egyes dolgozó aláírta, akinek a keze munkája benne van, sőt, még Horacio Pagani és családja is ellátta kézjegyével a különleges példányt.