Szűkössége és relatíve magas ára mellett leginkább alacsony teljesítménye miatt nem tudott sikeres lenni Európában a CR-Z: mind a ráncfelvarrás előtti 124, mind pedig a frissítés utáni 136 lóerő sovány volt a sportos formához méltó menetteljesítmények garantálásához. A Honda teljesítményrészlege azonban most igazán értékes és kívánatos opcióval állt elő a típushoz: a japánok piacra dobtak egy teljes kompresszor szettet a CR-Z-hez (a Mugen ilyennel egyébként már korábban is jelentkezett), pontosan annak ráncfelvarrás utáni (2013-as és 2014-es évjáratú), kézi váltós példányaihoz.
A mesterséges lélegeztetésnek köszönhetően a csúcsteljesítmény 136-ról több mint tisztességes 200 lóerőre ugrik, amihez közel 250 Nm-nyi maximális nyomaték társul, ez pedig már bőven elegendő a sportos menetteljesítmények biztosításához – pontos adatokat nem közölt a sportrészleg, azonban mi borítékolni merjük a 7 másodperc körüli 0–100 km/h-s sprintidőt.
A szetthez különben a kompresszor mellett köztes hűtő, új injektorok, valamint optimalizált vezérlés tartozik. Az ára az Egyesült Államokban 5500 dollárt tesz ki, ami 1,3 millió forintnak felel meg, a szettet pedig a Honda márkakereskedésekben lehet beépíttetni. A vásárlók többek között sportkuplungot és önzáró differenciálművet is rendelhetnek kedvencükhöz, amelyek elkelnek a plusz teljesítmény ismeretében.