Az állítólag M458–T nevet viselő gép természetesen nem csak a külsejét tekintve változik majd valamelyest, sőt a legfontosabb újítások a rendkívül látványos hátsó üveglap alatt lesznek fellelhetők. A méltán híres, 4,5 literes, 570 lóerős V8-ast ugyanis lecserélik a mérnökök, méghozzá a gyártó második modern kori turbós erőforrására – amely még a Speciale 605 lóerejét is kenterbe veri majd. A 142M kódnév alatt futó újdonság jóval erősebb lesz a jelenlegi verziónál, a pletykák szerint akár 670 vadlóval gazdálkodhatnak majd a szerencsés tulajdonosok. Ez minden bizonnyal jelentősen gyorsabb 0–100-as vágtát eredményez majd, mint a mostani – szintén nem lassú – modell 3,6 másodperces produkciója, és akkor a végsebességről még nem is beszéltünk, mely ugyancsak túlszárnyalhatja az elődét, ami 315 km/h.
A turbók használata persze nem kizárólag a sebesség növelése miatt fontos az olaszoknak, hiszen az egyre szigorodó környezetvédelmi normák mellett a fogyasztási és légszennyezési értékekre is oda kell figyelniük. Abban biztosak lehetünk, hogy 458 Italia 13,3 literes vegyes átlagfogyasztásán és 307 g/km-es szén-dioxid-kibocsátásán valamelyest javítani fog a dupla turbós verzió.
Habár jellegét tekintve nem fog sokat változni az autó – ahogyan a California T esetében is tapasztalhattuk –, a formatervezők azért sok helyen finomítanak majd a vadító vonalakon. Ide tartoznak például a lökhárítók, a módosított, ledes fényforrásokkal szerelt első és hátsó lámpák és a rengeteg aerodinamikai elem. Belül is számíthatunk néhány újdonságra, mint a Califronia T-től megörökölt Harman Kardon hangrendszer és az Apple CarPlay rendszer.
A Ferrari tehát komolyan veszi modellpalettájának turbósítását. Az M4586T-vel pedig már kettőre nő a feltöltővel ellátott típusok száma, ami némelyek számára maga a pokol, míg mások csak a nagy, szintén lélegeztetőkkel ellátott elődök visszatértét látják bennük. Hiszen ne feledjük, hiába a régóta tartó szívóuralom, a maranellóiak nem először nyúlnak ehhez a turbóhoz.