Még ebben az évben elindul a lavina, méghozzá a 3-as sorozat szedán változatának frissítésével. A gyáriak ezúttal kicsit nagyobb hangsúlyt fektetnének a ráncfelvarrásra, hiszen a szokásos változtatásokon kívül – átrajzolt első lökhárító és kissé módosított vesék – új négy- és hathengeres erőforrásokat kaphat a modell, és az alapokhoz is hozzányúlhatnak. Természetesen a kombi is megkapja ugyanezeket a frissítéseket 2015-ben, a GT változat pedig csak további egy-két év múlva újulhat meg, ahogyan a 4-es sorozat különböző variánsai is csak 2016-ban kerülnek kés alá.
A prémium-középkategóriáról továbblépve rögtön a luxusautók szegmensébe jutunk – már ami a BMW idővonalát illeti –, ugyanis jövőre a frankfurti autószalonon bemutatkozik a vadonatúj 7-es széria. A Vision Future Luxury tanulmánnyal előrevetített óriás új platformot kaphat; az alumínium, karbon és nagy szilárdságú acélelemeket is tartalmazó konstrukció a 35up nevet kaphatja. Nemcsak az új alap fog szénszálas anyagot tartalmazni, hanem a karosszéria is. Egyes források szerint akár egy M variáns is készülhet, amely a jövőben harcba szállhat a Mercedes-Benz által kínált S 63 és S 65 AMG modellel.
Nemcsak az új zászlóshajó fog bemutatkozni 2015-ben, hanem a már emlegetett X1 is, amely elsőkerék-hajtással, teljesen megújult formatervvel és az UKL platformmal érkezik majd. A kis crossover mellett az 1-es széria is újabb, szedán taggal bővülhet 2017-ben, hogy a gyártó felvegye a versenyt az Audi A3 Limousine-nal és a Mercedes CLA-val – persze az sem kizárt, hogy a 2-es sorozat fog Gran Coupé kivitelt kapni.
Ugyanebben az évben jöhet a hab a tortára, hiszen a bajorok környezetkímélő, i szériája is háromtagúvá nőhet, méghozzá a régóta várt i5 képében, mely a meglévő városi kisautó és sportkocsi mellé egy családi típust jelent a választékban. A BMW tehát igyekszik mindent megtenni annak érdekében, hogy továbbra is tartsa helyét a piacon, ez a teljes modellpalettát átívelő újdonságokat látva nem is lesz olyan nehéz feladat.