A britek egy pályára hangolt 650S különkiadással érkeznek a helyszínre. A McLaren 650S Sprint nem más, mint egy megvásárolható sportautó, amelyben markánsan megjelennek a motorsport génjei. Az újdonság persze a 650S Coupén alapszik, azonban a versenypályás használat kedvéért számos ponton eltér a bázismodelltől. Az aerodinamikai csomagot a versenyekre szánt GT3 verzió ihlette, minek eredménye a kopoltyúkkal szabdalt géptető, az áttervezett hűtőnyílások és a méretes hátsó légterelő elem.
Természetesen a futóművet is a pályás használathoz igazították a márka szakemberei, a 19 hüvelyk átmérőjű könnyűfém felnik mögé pedig nagyobb teljesítményű fékrendszert építettek be – a felnik központi rögzítésűek és a Pirelli abroncsai feszülnek rajtuk. Még a pilótafülkéből gombnyomásra, levegővel működtetett emelőrendszer sem maradhatott ki, ami a kerékcserék megkönnyítését szolgálja.
Az utastérben csak fokozódik a versenypályás hangulat, ugyanis minden felesleges felszerelést, extrát kipakoltak belőle. Belepréselték viszont az FIA által is elfogadott bukókeretet, tűzoltórendszert és hatpontos biztonsági övvel szerelt, karbonvázas versenyülést. A motorháztető alatt persze megmaradt a McLaren 3,8 literes V8-asa, azonban a motor és a váltómű teljesen új szoftvert kapott a versenypályás használathoz igazítva. A teljesítményadatokról mindeddig nem szólt a fáma, de az alapot adó verzió 650 lóereje és 678 Nm-es csúcsnyomatéka is elégséges lehet a könnyebb Sprint dinamikusabb mozgatásához, hiszen már ezzel is 3 szekundumos 0-100-as vágtára és 333 km/h-s maximális sebességre képes a 650S.