A márciusi genfi autószalonon az Opel már kiállított egy előzetes változatot az Adam S-ből, így a szériaverzió nem szolgál újdonsággal. Unalmasnak azonban így sem nevezhető: az izgalmas alapok mellett teljes aerodinamikai csomaggal gazdagodott, s a csökkentett szabad magasság és tíz új színváltozat is gondoskodik a dinamikusabb megjelenésről.
Az 1,4-es négyhengeres motorból 150 lóerőt és 220 newtonmétert szorít ki a turbófeltöltő – ez komoly előrelépés a típus eddigi 100 lóerős plafonjához képest. Az erőt hatfokozatú kézi váltó továbbítja az első kerekekhez. Az eredmény: álló helyzetből 100 km/h-ra 8,5 másodpercig tartó vágta, illetve 220 km/h végsebesség. A vegyes fogyasztásról még nem nyilatkozott a gyártó, de várhatóan 5,5-5,9 literes értékre számíthatunk a start-stop elérhetőségének függvényében.
Nemcsak a teljesítményt tekerték fel a mérnökök, az OPC részleg közreműködésével a menetdinamikát is fokozták. Ebben nagy szerepet játszik az új fejlesztésű fékrendszer is. Szerencsére szériában nem adják a hatalmas, méregdrága gumikkal (225/35 R18) felszerelt felnit az Adam S-hez, de aki mindenáron szeretné az autó árának jelentős hányadát a típus abroncscseréjére szánni, és nem retten el a rugózás kőkeménységétől, továbbra is cseréltetheti rá az alapból 17 colos kereket.
Az október elején Párizsban bemutatkozó csomag novembertől lesz rendelhető, az első darabok pedig kis szerencsével még a karácsonyfa alá is megérkezhetnek.