A különleges, ledes megvilágítással kissé transformer-arcúvá váló kamiont csúcstechnikával zsúfolták tele a gyártó szakemberei. A Future 2025 néven futó projektet meglehetősen komolyan gondolják: a modellt bizony már szimulált körülmények között 80 km/h tempóval tesztelik közúton. Ez azért különleges, mert a tehergépkocsi autonóm, azaz önálló közlekedésre is képes, és emellett természetesen sajátos kommunikációs rendszerrel is rendelkezik. A teherautó arca különböző színekben pompázhat attól függően, hogy mi történik: irányváltáskor narancssárgán tud villogni az adott oldalon, autonóm közlekedésnél pedig kéken világít.
Belül a végletekig letisztult formákat alkottak, a futurizmust a táblagépek széles választéka adja. A műszercsoportot képernyő helyettesíti, és hasonló megoldást alkalmaztak a visszapillantó esetében is. A radarok és a sztereókamerák a Mercedes-Benz személygépjárműveiről ismerősek, összehangolt működésükkel a teljes környezetét látja a teherautó, s így tökéletesen képes autópályán közlekedni.
A projekt elnevezéséből nem nehéz kiismerni a Mercedes-Benz szándékait. Az első önvezetésre képes személyautót 2020-ra ígéri a gyártó, úgy tűnik, a tehergépkocsik terén még öt évet kell erre várni. Ekkor még valószínűleg egyik modell sem lesz teljes mértékben önvezető, de az autópályán el tudják ragadni tőlünk a volánt, ha úgy akarjuk. Addigra már egészen biztosan elcsépelt lesz az önvezető autós humor, addig viszont kihasználva a lehetőséget megnézhetjük, hogy mi történt, amikor Michael Knight Mercedesre cserélte le KITT-et.