Ugyanakkor mégis érdemes beszélnünk róla, hiszen már most olyan információk kerültek napvilágra, melyek igazán izgalmassá tehetik a várakozást.
A legutóbbi hírek szerint a Toyotával együtt fejlesztett könnyű, sportautóplatformon a Z4-es az újraélesztett Celicával fog majd osztozni, és az értesülések szerint a manapság szinte még a sportautókból is kihagyhatatlan hibrid hajtáslánc ugyancsak részét képezi majd a kínálatnak – még ha nem is a kezdetektől.
Azt viszont már Kai Lichte, a gyártó egyik helyi kommunikációs embere is elismerte, hogy a modell egy új fejlesztésű háromliteres motorral érkezik majd a kereskedésekbe, legalábbis ami a csúcsverziót illeti.
A gyárban csak B58 kódnévvel futó erőforrás a jelenlegi legerősebb változattal megegyező, 340 lóerős teljesítményt és 440 Nm-es csúcsnyomatékot kaphat, mellyel könnyedén 5 másodperc alatt maradhat a 0–100-as sprint. A hibrid hajtásláncról egyelőre semmilyen információt nem árultak el, de abban szinte biztosak lehetünk, hogy a kategóriához méltó módon nemcsak a takarékosságot, hanem a teljesítmény fokozását is elősegítik majd az elektromotorok.
Lichte úr ugyanakkor le is hűtötte a kedélyeket, mondván, még a gyárban sem dőlt el minden, így nagyon korai erről beszélni. A nagy valószínűséggel 2017-ben érkező, és sokak szerint az i8 formai elemeiből építkező újdonság mindenesetre nagyon izgalmasnak ígérkezik, még ha az elektromotorokkal támogatott hajtásláncra tovább is kell várnunk.