Ezt az ígéretüket pedig az októberben kezdőd Párizsi Autószalonon be is teljesítik, és a V 250 BlueTEC csúcsmodellhez elérhetővé válik a gyártó fejlett négykerékhajtása. Ez persze csak a kezdet, de elsőként természetesen a kizárólag 2,1 literes turbódízellel kapható típus legerősebb változata, a 190 (túltöltéssel 204) lóerős és 440 (480) Nm csúcsnyomatékkal bíró V 250 BlueTEC kapta meg, mely már tesztünkben is bizonyított. Az alapáron hétfokozatú automataváltóval szerelt kisbusz 4MATIC összkerékhajtása a hátsókerekhajtást részesíti előnyben, és sok esetben igencsak hasznosnak bizonyulhat – amiről a vásárlók ez irányú várakozásai is jól tanúskodnak.
Részletes adatokkal egyelőre nem szolgáltak a csillagosok, azonban a fogyasztási adatok már nyilvánosságra kerültek, melyből kiderül, hogy a várakozásoknak megfelelően 7 deciliterrel nagyobb, 6,7 literes vegyes átlaggal és 177 g/km-es szén-dioxid-kibocsátással számolhatunk. Németországban 1,26 millió forintnak megfelelő eurót kérnek pluszban az összkerékhajtásért, ami hazánkban is helytálló lehet. Először tehát a Párizsi Autószalonon találkozhatunk a 4MATIC rendszerrel szerelt V osztállyal, mellyel újabb lyukat töm be a Mercedes–Benz már eddig is széles kínálatában.