Már nem kell sokat várni az európai Jazz harmadik nemzedékére, végső prototípusát a párizsi autószalonon láthatjuk első ízben. Két képet ki is adtak a gyáriak, a prototípus megnevezés azonban senkit ne tévesszen meg, hiszen ezen a változaton már semmi nincs, ami komolyabban eltérne a szériakiviteltől. A kereskedésekbe jövő nyáron érkezik az autó. Annyi bizonyos, hogy az új Jazz hossza 15, tengelytávolsága 30 milliméterrel nyúlik meg (3915, illetve 2530 milliméterről beszélhetünk), s a gyártó azt ígéri, hogy a típus eddig is kategóriavezető csomagtartója tovább gyarapodik: a japán piacos Fit esetében például 1320-ról 1492 literre ugrott a maximálisra bővített térfogat, az európai modellről nincs információnk.
Az első ülések alatt elhelyezett üzemanyagtank – ami remek praktikumot, variálhatóságot és sok helyet tesz lehetővé az utastérben – és a Magic üléskoncepció megmarad, így továbbra is a kategória egyik legügyesebb modelljéről beszélhetünk. Az átalakított futóműnek köszönhetően a mérnökök jóval komfortosabb rugózást ígérnek, a hajtásláncok terén pedig szintén számíthatunk újra: egy 1,3 literes i-VTEC benzinmotor szolgáltatja majd az erőt hatfokozatú kézi vagy fokozatmentes cvt automatán keresztül. Hibrid szintén érkezik, valamivel a bemutató után, 1,5 literes benzinest használva, állítólag 135 lóerő összteljesítménnyel.