A 2015-ös modellévű Doblo természetesen nem csupán a világhálón mutatkozik be, a 65., hannoveri Nemzetközi Autókiállításon is tiszteletét teszi.
A teljesen áttervezett front nagyon sokat dob a kocsin, pedig lényegében csak alaposabb ráncfelvarrásról van szó. A Doblo hátulja sem maradt érintetlenül, ott átrajzolt lámpák fiatalítanak. Ezúttal az utastérben is tevékenyek voltak a szakemberek, hiszen egészen tetszetős, új műszerfalat varázsoltak a puttonyos Fiat utasterébe, ráadásul a kormány is friss termék. Ezek mellé új színek és kárpitok dukálnak, a praktikumot ülés alatti pluszfiók növeli.
A gépháztető alatt természetesen motorok széles palettája áll rendelkezésre. Az 1,4-es benzines szívómotor 95 lóerőt és 127 newtonmétert nyújt, az ugyanekkora lökettérfogatú turbós verzió már 120 lóerőt és 206 newtonmétert bocsát a vezető rendelkezésére. A harmadik választási lehetőséget a feltöltött erőforrás gázos változata jelenti. Dízelfronton újítottak valamelyest a mérnökök, hiszen mind a kisebb, mind a nagyobb motor esetében nagyobb nyomaték áll rendelkezése a korábbinál alacsonyabb fordulatszámon. Az 1.3 MultiJet 75 és 90 lóerővel, illetve 200 newtonméterrel választható, az 1,6-os turbódízel 100 és 105 lóerővel, 290 newtonméterrel, a csúcsot pedig a 135 lovas, 320 newtonméteres 2,0 literes jelenti. A 90 lóerős 1,6-oshoz robotizált automata váltó is kérhető.
Az új Doblo megkapta a Traction+ rendszert, amelynek hála, nedves burkolaton még nagyobb a tapadás. Emellett fejlesztettek a hangszigetelésen is.
Az utas- és áruszállító verzió első példányai egyaránt 2015 elején érkeznek meg a kereskedésekbe.